Doma

20 fitness-tipů pro lenivé holky

Autor:   | 

Nemůžete se dostat do tělocvičny? Vždycky vám do toho něco přijde? Přestaňte se vymlouvat. Následujících 20 tipů pro lenivé holky vám ukáže, jak na to.

1. Zkraťte to: Vždycky je tu možnost udělat si místo dlouhého cvičení kratší a intenzivnější trénink – pro případ, že se nějaký den nebudete chtít do cvičení příliš nutit.

2. Buďte připravená: Začněte cvičit hned ráno, takže nebudete mít šanci to později vynechat. Tohle je ideální typ pro všechny prokrastinující pohodlné dámy.

3. Dvě mouchy jednou ranou: Kardio cvičení a cvičení budující sílu nemusí probíhat samostatně. Spojte je do jednoho tréninku.

4. Klidně ležte na podlaze: Ano, můžete ležet na zemi a ještě u toho cvičit.

5. Televizní pauza: Reklamy při po sledování vašich oblíbených TV pořadů jsou dokonalým prostorem pro mini-trénink.

6. Socializujte se: Na další lekci se přihlaste společně s přáteli. Naplánujte si datum pro fitness a s velkou pravděpodobností se tohoto plánu budete držet. Nikdo si nechce vymýšlet výmluvy před přáteli.

cviceni s prateli

7. Sbalte se: Dejte si sportovní věci do batohu večer před tréninkem. Ráno nebudete muset běhat splašeně po bytě a dávat dohromady věci na cvičení… a neskončíte tak, že to zabalíte.

8.MHD je minulost: Jeďte na kole nebo jděte pěšky, alespoň kousek cesty. Jsou z toho samé výhody: spálíte kalorie a nebudete muset jezdit přeplněnou městskou hromadnou dopravou a platit za ni.

9. Multitasking: Vždycky můžete propašovat cvičení do nějaké své činnosti. Třeba si protahujte lýtka – ve frontě v obchodě, při čekání na autobus nebo během čištění zubů.

10. Vychutnejte si svačinu: Správná svačinka před tréninkem vás podnítí k lepšímu výkonu při dalším cvičení.

11. Zpomalte: Nemusíte při tréninku fungovat jako motorová myš. Přidejte si zátěž, zpomalte a budete cítit, jak pálíte kalorie.

12. Pijte: Více vody v těle pomáhá spalovat více tuku, a pokud jste řádně hydratovaná, zvyšujete i svůj cvičební výkon. Pijte vodu po celý den.

pijte pri cviceni

13. Ať je z toho rutina: Je-li to, že cvičíte, vaší druhou přirozeností, nebudete v pokušení to přeskočit. Udržujte si ve cvičení pravidelnost v rámci týdne a začnete na sobě brzy pociťovat výsledky.

14. Posilujte: Pokud budete posilovat jen své srdce a nebudete dělat žádný silový trénink, nebudou se dít žádné velké změny.

15. Alespoň 10 minut: I když si někdy nedáte plný trénink, cvičte minimálně 10 minut s videem na YouTube. I krátké cvičení se počítá!

16. Pomozte si kofeinem: Jste příliš unavená, než abyste cvičila? Napijte se kávy nebo zeleného čaje a dostanete svou energii zpět. Kofein navíc zvyšuje výkon při tréninku.

17. Sledujte celebrity: Začněte následovat fitness hvězdy jako je Kayla Itsines a Hannah Bronfman, které svůj Instagram zaplnily tunami motivace. Je těžké nechtít posilovat při pohledu na tyto dámy!

18. Plaťte si trenéra: Přihlaste se na cvičení s úžasným instruktorem nebo si najměte osobního trenéra pro pár tréninků v posilovně. Budou vás motivovat a oživí vaši cvičební rutinu.

19. Odměňte se: Práce s nulovou odměnou není styl pohodlných dívek. Ať už to bude kousek čokolády, nový obleček nebo hodina relaxace, dejte si po vykonané práci nějakou odměnu.

20. Zůstaňte v posteli: Potřebujete sedm až devět hodin spánku, abyste měla celý den a během tréninku dostatečné množství energie? Další dobrá výmluva proč setrvat v posteli trochu déle.

Přidejte komentář