Doma

4 jednoduché a velmi účinné cviky proti rosolovitým pažím

Autor:   | 

Speciální dietní stravování a spousta cvičení vám přirozeným způsobem napomůže k hubnutí. Ale pro většinu lidí je tuk v pažích doslova noční můrou, protože se ho dá zbavit jen těžko a někdy se veškeré snahy o jeho redukci zdají nemožné. Tady je pár cviků, které vám s ním pomohou efektivněji bojovat.

hands-1438638-640x480

1.    Kliky

Pokud nejste zvyklí zvedat závaží, kliky pro vás budou obtížné, ale to pouze ze začátku. Udělejte jen pár kliků a dávejte si víc přestávek nebo dělejte tzv. ženské kliky, které jsou jednodušší, protože se celá váha přenáší do kolen a ne na prsty u nohou. Po pravidelném cvičení ale pro vás kliky nebudou žádný problém.Vyzkoušejte otevřené kliky a paže si dejte ve větší vzdálenosti od ramen nebo zkuste uzavřené kliky, kdy si ruce položíte blíže k sobě.

2.    Závaží

Začínejte s lehčím závažím. Abyste snadněji dosáhli svého cíle, vyhledejte si nejefektivnější cvičení na internetu. Například si můžete vzít závaží do ruky a stát přitom rovně s tím, že necháte paže u těla. Poté rozpažte do stran a dopředu ve stejné úrovni jako jsou vaše ramena, potom dozadu a tak dále. Nezapomínejte, že nesmíte ohýbat lokty.

weights-2-1495625-640x480

3.    Točení zápěstím

Toto je jedno ze cvičení, která se zdají být snadno proveditelná, ale jakmile ho zkusíte, bude vám připadat celkem náročné. Je přitom velmi efektivní.

Stůjte vzpřímeně a rozpažte ruce do vodorovné polohy (jako kdybyste chtěli někoho opravdu zeširoka obejmout). Mějte paže stále natažené a otočte dlaně směrem ke stropu. Pak je přetočte směrem dopředu, co nejvíce vám to půjde, takže budou vaše dlaně opět směřovat ke stropu. Poté vraťte ruce do výchozí pozice a zopakujte cvik. Nechte tělo, ať si zvykne na tento pravidelný pohyb.

Nepřerušujte cvičení, dokud nedokončíte alespoň 20 opakování. Aby vás druhý den nebolely paže, můžete nejprve začít mírnějším tempem.

4.    Nůžky

Toto cvičení se nazývá nůžky, protože připomíná stříhání nůžkami. Stůjte vzpřímeně a udržujte paže rovně před sebou ve stejné výšce, jako jsou vaše ramena. Představujte si, že držíte obrovské nůžky a chcete s nimi stříhat. Rozpažte paže ještě víc a potom je vraťte zpátky doprostřed, aby se překřížily. Poté je zase rozpažte. Změňte pozici paží a udržujte levou paži nad pravou a zase naopak. Opakujte toto cvičení aspoň 20krát a dělejte ho každý den alespoň 15 minut a zanedlouho pocítíte rozdíl.

Přidejte komentář