Hubnutí

Celebrity a jejich trenéři prozrazují své návyky pro zdravý životní styl

Autor:   | 

Oblíbené světové celebrity a jejich trenéři vás seznámí s různými způsoby hubnutí, nejjednodušším cvičením a dalšími dietními tipy, které vám pomohou mít zdravější život.

Jennifer Aniston: Naslouchejte svému tělu

Jennifer Aniston prozradila časopisu Women’s health, že když má pocit, že by byla raději kdekoliv jinde než v tělocvičně, začne sama na sebou diskutovat. „Jsou dny, kdy vím, že nemůžu jít cvičit nebo že se mi opravdu nechce. Stačí poslouchat samu sebe,“ radí. „A pak nastanou dny, kdy si říkám: Fakt se mi tak strašně nechce? Takže si odpovím: No dobrá, dám si 10 minut. A jak cvičím, začnou mi v těle pracovat endorfiny a cítím se skvěle a pokračuji v tom daleko déle než jen původních 10 minut. Takže se nebojte, můžete zvítězit nad svým rozpoložením a přimět se ke zdravému a zábavnému pohybu. Opravdu to jde!”

Kelly Osbourne: Oblékejte se do posilovny tak, abyste se cítili skvěle

Pro Kelly Osbourne nebyla problém nechuť k cvičení, pro ni to byl pohled do zrcadla. Vždycky si říkala: Ježíš, vypadám strašně! „Začít chodit cvičit tehdy, kdy sami sebe nemáte moc rádi, je opravdu těžké. Takže jsem musela udělat něco, aby mě to bavilo. Začala jsem nosit pěkné sportovní oblečení a lehce se k tomu malovala. Ať vám to zní jakkoliv, opravdu mi to pomohlo, protože jsem přestala nesnášet pohled do zrcadla.“

shopping-lifestyle10-1514049-639x852

Candice Swanepoel: Střídejte to

Supermodelka Candice Swanepoel se umí udržet dostatečně motivovaná k tomu jít cvičit, aniž by samu sebe musela neustále přesvědčovat. Dělá to tak, že střídá různé činnosti: „Nejlépe mi funguje to, že zkouším různé formy tréninku jako je box, skákání přes švihadlo nebo základy baletu,” prozradila. „Boxem posiluji paže a ostatní svaly na těle, balet mé svaly protahuje a skákání přes švihadlo je skvělý způsob, jak se zahřát před každým tréninkem.”

Jillian Michaels: Dodržujte pravidlo 80/20

Časopisu Women’s health se svěřila Jillian Michaels s tím, že se řídí pravidlem 80/20. Aby mohla jíst zdravě a zároveň nemusela přestat jíst to, co má ráda, radí Jillian následující: „Připravte si jídlo tak, že 80 procent bude tvořit ta zdravá část a 20 procent sestavte tak, abyste pokryly váš denní příjem kalorií. Tohle hraní si s jídlem vás navíc bude bavit,“ dodává.

Jackie Warner: Přidejte si citrón do vody

Pitný režim je velmi důležitý; pravidelné doplňování tekutin během dne je pro náš celkový zdravotní stav klíčové. Ale expert na fitness a hvězda mezi trenéry Jackie Warner doplňuje, že to navíc pomáhá při hubnutí. „Doporučuji vypít tři litry vody s citronem denně. Přidání citronu pomáhá detoxikaci jater, metabolizuje tuk a urychlí váš metabolizmus až o 33 %. Takže díky citrónu spálíte asi 100 kalorií za den!“

lemon-splash-5-1326647-639x926

Lacey Stone: Stáhněte si hity

Expert na fitness známých celebrity, Lacey Stone, řekl časopisu Huffington Post, že pokud cvičíte s hudbou, je to daleko lepší. A bylo to i vědecky dokázáno. Stone říká: „Stáhněte si svou oblíbenou muziku do elektronického přehrávače a bude vás to víc bavit. Hudba bude odvádět vaše myšlenky od toho, co právě děláte, a vy přitom budete cvičit pořád dál.”

Mandy Ingber: Nastavte si krátkodobé cíle

Profesionální cvičitelka jógy, Mandy Ingber, je přesvědčena, že je třeba dávat si krátkodobé cíle, pokud jde o naše zdraví a dosahování skutečných výsledků. „Nastavíte sami sebe na dosažení úspěchu tím, že po cestě budete dosahovat mini-vítězství,” říká. „Nemusíte se úplně zničit ani na sebe být tvrdé. To vás nikam nedostane. Místo toho se povzbuzujte. Mějte se rády za to, čeho jste dosáhly, a chtějte ještě víc!”

Jeanette Jenkins: Věřte si

Trenérka známých osobností, Jeanette Jenkins, mezi jejíž klienty patří i Kelly Rowland a Serena Williams, se domnívá, že vytvářením pozitivního myšlení se dostanete blíž ke svým cílům. Radí: “Vytvořte si plán dosažení svých cílů a realizujte ho. Pokud to začne být těžké, opakujte si, že vás to posílí, že budete chytřejší a lepší. A mějte se rádi. Pozitivní mysl rovná se pozitivní život.”

Nat Bardonett: Obohaťte svůj jídelníček o beta-karoten

Samozřejmě že konzumujete spoustu ovoce a zeleniny, ale i tak byste měli věnovat pozornost tomu, které vitamíny tyto potraviny obsahují. „Doporučuji jíst více potravin bohatých na beta-karoten, jako je mrkev, mango, pomeranč, broskev a méně známý druh ananasu – ananasový meloun. Dodají vám hezký zářivý vzhled,” zdůrazňuje Nat Bardonett, který je trenérem Halle Berry. „A jezte i chřest; je plný vlákniny a vody a snížuje případné nadýmání.”

peach-1328760-639x426

Cheryl Burke: Jezte malé porce

Na začátku roku v reality show Dancing with the Stars vystoupila profesionální tanečnice Cheryl Burke a měla o 7 kg méně. Nestalo se tak proto, že by trpěla nedostatkem potravy, pouze kontrolovala, kolik toho jedla. „Jedla jsem to, co jsem chtěla, ale dávala jsem si pozor, aby to byla jen poloviční porce toho, co bych snědla za normálních okolností,” řekla časopisu People.

Tracy Anderson: Ta správná svačinka

Trenér Tracy Anderson, kterému patří dík za krásnou postavu Gwyneth Paltrow, věří v sílu občerstvení se před cvičením. „Dejte si 20 minut před tréninkem proteinovou tyčinku,” řekla magazínu Allure. “Ale po tréninku už si nedávejte nápoje pro sportovce ani kokosovou vodu – dostaly byste do sebe hodně kalorií. Voda zcela postačí.”

Kristen Bell: Udělejte si ze cvičení přítele

Kristen Bell řekla časopisu Good Housekeeping, že ji baví plánovat si sportovní aktivity společně s přáteli. „Je tak těžké naplánovat si cvičení, proto, abych zůstala v dobré kondici, snažím se dělat tyto aktivity s kamarády. Místo toho, abychom se v sobotu vypravili do kina, jdeme si zahrát frisbee nebo vezmeme psy a jdeme s nimi na výlet do přírody nebo jedeme někam na kole,” řekla. „Jednak tímto udržujete kontakt s přáteli, jednak pro sebe něco děláte.”

friend-and-stranger-1404700-639x457

Kelly Rowland: Ovládejte své chutě

Kelly Rowland zná umění, jak ošálit pocit, když máte na chuť na něco sladkého či nezdravého. „Já jednoduše nahrazuji chuť na některé své oblíbené pokrmy zdravější variantou,” prozadila. „Pokud mám chuť na steak, ugriluju si žampiony a dám na ně trochu kozího sýra. Když chystám rybí tortillu, místo moučné placky použiju listy salátu. A pokud mám chuť na svou oblíbenou čokoládu, dám si místo ní půlku banánu a na něj půl lžíce mandlového másla.”

Přidejte komentář