Pohyb / Sport

Cristiano Ronaldo odhaluje své triky, jak se udržet v kondici

Autor:   | 

Nehledě na to, jestli máte rádi Ronalda nebo ne, každý sní mít takové tělo, jako má on. Mnozí si lámou hlavu otázkami jako: Čím to, že je pořád v kondici jak po fyzické, tak po duševní stránce? Co za tajemství se skrývá za jeho břišními svaly? Jak získal takovou postavu?

Ale máme pro vás dobré zprávy. Cristiano Ronaldo odhalil své triky, jak zůstat zdravým a fit. Každý si může splnit tento sen, pokud má dostatečnou ochotu, odhodlání a disciplínu, aby se řídil podobnými pravidly jako on.

Ronaldovy tipy k udržení kondice a zdraví

Tip 1

Naučte se trénovat jak svou mysl, tak své tělo. Duševní síla je stejně důležitá jako ta fyzická a pomůže vám dosáhnout vašich cílů.

Tip 2

Buďte disciplinovaní. Klíčovým prvkem je neustálá motivace a dodržování každodenního řádu. Osobně nemám žádný prostor, abych mohl lenošit, takže na sebe musím být přísný.

gym-weight-1486602-639x852Tip 3

Stanovte si cíle. Pomohou vám zůstat soustředění a dosáhnout výsledků.

Tip 4

Sportování společně s druhým člověkem je skvělý způsob, jak vnést do tréninku trochu soutěživosti a motivace. Pokud budete sportovat s někým na podobné úrovni, pak se můžete motivovat navzájem.

Tip 5

Základem co největšího přínosu vašeho snažení je pořádný spánek. Chodím brzy spát a taky brzy vstávám, hlavně před zápasy. Díky spánku se svaly regenerují, což je pro vás nezbytné.

Tip 6

Dobrou prevencí před úrazy je pořádný strečink. Během tréninku vždy několikrát oběhneme hřiště a děláme strečink a kardio cvičení. I vy byste měli pamatovat na důkladné protažení před samotným sportem, ať už během cesty do posilovny nebo zahřáním se na běžícím pásu či kole.

neat-cat-stretch-1548056-639x933Tip 7

Střídejte aktivity. Doporučuju kombinaci kardio cvičení (běh, veslování) a posilování, protože tím zajistíte procvičování všech partií a zlepšíte si sílu i vytrvalost. Navíc je díky tomu cvičení zajímavější.

Tip 8

Vysoká intenzita je důležitá pro rozproudění krve a zvýšení vytrvalosti. Při tréninku děláme pravidelná sprintovací cvičení, i ta můžete zapojit do svého tréninku jak v posilovně, tak venku. Zkuste je zakomponovat do každého tréninku.

Tip 9

Kardio tréninky jsou také zásadní pro vybudování odolnosti a vytrvalosti a udržení si váhy. Nejdříve můžete začít půlhodinovým tréninkem, a jakmile jste více posilněni, můžete si zvyšovat počty tréninků.

exercise-at-home-1416421-639x961Tip 10

Cvičte kdykoliv můžete. Můžete cvičit na břicho hned po probuzení nebo před tím, než si jdete lehnout. Pokud se z tohoto cvičení stane rutina, pak se jednodušeji přemění v návyk.

Tip 11

Po dobrém tréninku musí následovat dobré jídlo. Jím stravu bohatou na bílkoviny s mnoha sacharidy získanými z celozrnných produktů, hodně ovoce a zeleniny a vyhýbám se sladkým jídlům. Miluju ryby, hlavně portugalský pokrm zvaný bacalhau à braz a v restauracích si objednávám steak se salátem.

Tip 12

Nezapomínejte, že musíte být stále hydratovaní. Velmi důležité je pít vodu. Také se vyhýbám alkoholu.

Tip 13

Jezte pravidelně. Pokud pravidelně cvičíte, potřebujete mít stále hodně energie, aby mělo vaše tělo dostatečné palivo potřebné k výkonu. Někdy jím až šest menších porcí denně, abych si byl jistý, že mám při každém tréninku dost energie k tomu, abych ze sebe vydal maximum.

Tip 14

Vždy mám u sebe skvělou hudbu. Pomáhá usínat, udržet motivaci a povzbuzuje. Rád poslouchám hip hop a reggae-ton.

Tip 15

Relaxujte. Tréninky a cvičení jsou důležité, ale pohodový životní styl nám pomáhá být nejlepší, fyzicky i duševně. Volný čas trávím s rodinou a přáteli a díky tomu se cítím odpočatý a pozitivně naladěný.

totally-relaxed-1407936-640x480

Doufám, že vám článek objasnil hlavní zásady vysoce účinného trénování. Přece jen jde o rady od samotného Cristiana Ronaldo. Není však k ničemu pouze vědět, je potřeba jednat. Přilepte si tyto tipy někam na stěnu a každý den si je pročtěte. A hlavně – řiďte se podle nich!

Přidejte komentář