Hubnutí

Jak jedna žena s radostí zhubla 43 kg

Autor:   | 

Předtím: 105 kg

Potom: 62 kg

Pětadvacetiletá Kacey Lauchnor vyrůstala v rodině s podivnými stravovacími návyky: „Pokud jsme někdy jedli doma zeleninu, ležela na ní vrstva sýra,” říká grafička z amerického Utahu. Její špatné stravovací návyky pokračovaly i během vysoké školy a stejně tak to bylo i po svatbě. V roce 2012 vážila 166 cm vysoká žena skoro 105 kg. Vypráví: „Věděla jsem, že tloustnu. Ale pořád jsem si myslela, že až zas tak tlustá nejsem.”

Poté, co její manžel zjistil, že váží 141 kg a jeho pojišťovna mu odmítla kvůli nadměrné hmotnosti zřídit životní pojištění, oba dva se rozhodli, že se sebou musí něco dělat. Podstoupili celou řadu cvičení: „Nejdříve to bylo dost náročné, ale pak nás to začalo bavit. Zkoušeli jsme pořád něco jiného: cvičení, běh, dřepy, kickbox…” Za dva roky, v srpnu 2014, Kacey poprvé v životě spatřila na své váze číslo 62. A její manžel shodil slušných 38 kg.

jump-for-joy-1312980-639x874Tady je návod od Kacey, jak dosáhnout svého cíle:

  1. Sepište si plán. „Sílu vůle si musíte vypěstovat. Vždy se předem rozhodněte, co budete jíst k snídani, obědu i večeři. Pak nebudete v pokušení, dát si v hladu cokoliv máte po ruce.“
  2. Zjistěte, kdy se cítíte sytí. „Když jsem se soustředila na to, abych jedla pomaleji, přirozeně jsem cítila, když už jsem plná.“
  3. Najděte si cvičení, které vás baví. „Pokud u cvičení spíše trpíte, zkuste něco jiného. Musíte u toho prožívat radost!”

Přidejte komentář