Hubnutí

Jak se zbavit „vánočních kilogramů”? Snadno!

Autor:   | 

Cítíte, že se vaše břišní svaly schovávají pod tukovou vrstvou a že jste v oblasti bříška „měkčí”, než byste chtěla? Jsou dvě možná řešení – buď se můžete se smířit s tím, že vám k tomu nadělila Matka příroda genetické predispozice a být vděčná, že je to hmatatelná vzpomínka po vašich dětech, nebo s tím můžete bojovat.

Víme, že tuk je v těle potřeba, v zimě zahřeje, náš mozek ho potřebuje atd., a že je často nemožné zbavit se tuku na některých částech těla. Ale čeho je moc, toho je příliš! Jelikož vám chceme zjednodušit a zpříjemnit život, dodáváme s pomocí Christmas Abbottové, profesionální soutěžící v CrossFitu, předčasný novoroční dárek – seznam aktivit, které vám pomohou zbavit se všech nechtěných tukových špíčků. Christmas (český překlad: Vánoce) se dříve řadila do škatulky „hubeňourů”. Díky CrossFitu se změnila v silnou, sebevědomou a zdravou ženu, která chápe, jak se ženy cítí a co jejich tělo skutečně potřebuje. „Jídlo je základ, cvičení je doplňek,” zdůrazňuje Christmas, která věří, že každé hlavní jídlo i svačina musí obsahovat správný poměr bílkovin, sacharidů a zdravých tuků, což v konečném důsledku usnadní proces hubnutí a boje s „tvrdohlavým” břišním špíčkem.

gingerbread-man-1327792-639x960

Christmas vysvětluje, že všechno jídlo může být rozděleno do jedné ze tří kategorií – bílkoviny, sacharidy a tuky. „Neuděláte chybu, když si rozdělíte místo na svém talíři na třetiny a každou z nich potom věnujete samostatně bílkovinám, sacharidům a tukům. Nemusíte se omezovat, pokud jde o chutě a kalorické hodnoty. Jediné, čemu byste se měla zcela vyhnout, jsou alkohol a průmyslově zpracované potraviny. Nic totiž nenapomůže tvorbě nechtěného tuku tak jako oni.”

A jak je to se cvičením? Krátké, vysoce intenzivní cvičící sekce se ukázaly jako efektivnější v boji proti břišnímu (i zbylému tělesnému) tuku, než kardio cvičení. Co byste pro krásné ploché bříško mohla dělat? Doporučujeme:

  • pro začátečníky – 45 minutové střídání chůze, mírného běhu a sprintu,
  • 60 minutový chůze-běh workout,
  • 7 minutový workout zaměřený na břišní svaly,
  • 30 minutový workout na běžícím pásu.

christmas-tree-1419970-639x426

A jakmile se váš břišní špíček začne rozpouštět, věnujte se 10 minutovému posilování břišních svalů, které vám napomůže v cestě za vysněným „pekáčem buchet”. Ze začátku se věnujte cvičení 3x týdně. S tím, jak budete sílit, zvyšte intenzitu i frekvenci cvičení. Naslouchejte svému tělu, cvičení si zpříjemněte, zapojte například své kamarádky! Hlavně nezapomeňte na to, že cvičení by vás mělo bavit. Udělejte si z něj rituál, něco, na co se těšíte, něco, díky čemu se cítíte lépe ve svém těle. To je základ úspěchu!

Přidejte komentář