Hubnutí

MINISERIÁL: Tipy pro hubnutí, 3. část „Jak”

Autor:   | 

Potravinové záměny

  • Zkuste namísto špaget použít zeleninu, jako je mrkev nebo cuketa.
  • Místo majonézy si dejte na sendvič hummus, hořčici nebo pyré z pečené červené papriky.
  • Smlsněte si na pečených zeleninových chipsech namísto mastných bramborových lupínků.
  • V některých receptech lze použít tofu místo tučné smetany.
  • Neobjednávejte si pizzu přes telefon a raději si ji udělejte doma.

pesto

  • Namísto běžného kravského mléka si do cereálií nalijte mléko mandlové.
  • Kupujte celozrnný chléb místo běžného pšeničného pečiva.
  • Místo klasického hamburgeru si dejte jeho vegetariánskou verzi.
  • Na svačinu si namažte jen jeden plátek chleba (nezakrývejte jej druhým krajícem), tím snížíte příjem kalorií a sacharidů.

Fitness

  • Střídejte různé cviky, abyste zamezili zastavení úbytku váhy.
  • Svalová hmota spaluje více kalorií, takže provádějte tři 20 minutová posilovací cvičení týdně, abyste posílili své svaly.
  • Vyzkoušejte kettlebell – průměrně trénovaný člověk díky nim spálí až 400 kalorií za 20 minut.
  • Přidejte krátké, rychlé tréninky, které se zaměří na břišní tuk.
  • Přidejte si dalších 5 minut na kardio tréninku.

venkovni posilovna

  • Vyberte si rychlejší a svižnější druh jógy, jako například Ashtanga nebo Vinyasa, kde spálíte více kalorií a zároveň získat výbornou flexibilitu.
  • Jen tak nepostávejte! Dělejte dřepy při čištění zubů, výpony ve stoje ve frontě, nebo výpady při klábosení na telefonu.
  • Když vás zavolá příroda, tak použijte koupelnu na jiném patře, abyste se přinutili projít po schodech.
  • Nechejte své činky v obývacím pokoji, takže při sledování televize můžete udělat pár opakování.

Tímto končí náš miniseriál tipů pro snazší hubnutí. A pokud se divíte, proč má každá kapitola pouze devět odrážek a ne klasickou desítku rad pro zdravé hubnutí, máme tu vysvětlení. Chceme vás tím vyzvat, abyste si v rámci každé kategorie trochu popřemýšleli a 10. poučku si vytvořili sami tak, aby seděla vašemu životnímu stylu a posunula vás o další krůček ke zdravé váze. Přejeme hodně štěstí a vytrvalosti.

Přidejte komentář