Hubnutí

Tipy na hubnutí ženám na míru

Autor:   | 

Jste žena, která hledá skvělé tipy na hubnutí? Jistěže jste. Většina žen hledá nové nápady, aby vytrvaly v úsilí a vypadaly skvěle. Každá potřebuje tu a tam povzbudit a motivovat, aby uspěla. Redukce váhy není jen o skladbě jídelníčku. Důležitá je celodenní aktivita a vědomé volby. Vyzkoušejte těchto 10 tipů navržených speciálně pro ženy.

1.    Mějte se ráda

Je správné, když máte o sobě dobré mínění a baví vás být sebou. Pokud se vám nedaří shodit přebytečná kila, vyhledejte pomoc. Mějte se rády a najděte si certifikovaného trenéra nebo poradce v oblasti fitness, který vás povzbudí a správně nasměruje. Zbavit se nadváhy je možné, ale vyžaduje to pevné odhodlání, sebekázeň a zápal. Jestli si chcete udržet zdraví a kondici, musíte si dvakrát až třikrát týdně najít čas na cvičení.

2.    Vybírejte moudře

Život je otázkou volby. Pro úspěch každé diety je zásadní, abyste si vybíraly potraviny, které jsou barevné, v bio kvalitě, bez toxinů, pesticidů a umělých přísad. Výběr stravy má velký dopad na to, jak se cítíte, jak myslíte a jak se pohybujete. Správná volba zahrnuje čerstvé, zdraví prospěšné biopotraviny, jako jsou vlašské ořechy, mandle, cizrna, rajčata a hrášek. Je to vaše volba.

3.    Snídejte

Odborníci se shodují na tom, že ženy, které snídají, si lépe uhlídají váhu oproti ženám, které snídani vynechávají. Někteří lidé do sebe po ránu jídlo nemohou dostat. Jiní si ale myslí, že vynecháním snídaně ušetří denní příděl kalorií, přičemž ve skutečnosti se pak po zbytek dne přejídají. Zkuste si dát proteinovou snídani s čerstvým ovocem. Například vaječné omelety jsou velmi oblíbené a bílkoviny vám pak vydrží až do oběda.

4.    Jezte pomalu

My ženy máme pořád co dělat. Stále o někoho pečujeme. Nespěchejte ale se snídaní, obědem a večeří. Pokud chcete zhubnout, jezte pomalu. Vašemu žaludku trvá 20 minut, než vyšle do mozku pokyn, že máte dost. Dopřejte si čas a vychutnejte si jídlo.

5.    Prostě řekněte ne

Neexistuje žádné pravidlo, že se musíte účastnit každé oslavy, rodinného setkání a společenského hemžení. Když hubnete a máte pocit, že by bylo lepší strávit čas v posilovně nebo se věnovat jiným oblastem svého života, pozvání odmítněte. Není nic horšího než jít na společenskou událost a být vystavena pokušení v podobě prohýbajících se stolů plných jídel, která pro vás nejsou vhodná. Pokud myslíte, že odoláte, jděte tam, ale pokud nevíte, řekněte prostě ne.

6.    Nenechte se rozptylovat

Někteří lidé vás mohou citově vysávat. Pokud držíte dietu a máte tendenci jíst víc pod vlivem emocí, vyhýbejte se jim. Znovu a znovu odvádějí vaši pozornost a zhatí vaši dietu. Tito upíři vás rádi zvou na skleničku a neškodné přátelské povídání, což pak ale vede k opíjení se a jezení velkého množství jídla. Později si pak uvědomíte, že jste si svou dietu pokazila. Vyhýbejte se rušivým elementům.

7.    Buďte připravená

Řekněme, že vás týden před menstruací popadne hrozná chuť na něco sladkého a napadne vás vtrhnout do cukrárny za rohem. Stop! Ovládněte se. Je to jen premenstruační syndrom a zase odejde. Víte, že přijde, tak buďte připravená. Mějte spižírnu plnou sytého ovoce a jiných zásob, které uspokojí váš mlsný jazýček. Čerstvé datle, jablka nebo mandle jsou skvělými pomocníky pro zahnání hladu i chutě na sladké.

8.    Meditujte

Staré rčení „Jsi tím, kým si myslíš, že jsi.“ je stále pravdivé. Pomozte si ke štíhlosti změnou myšlení. Najděte si tichý a útulný koutek, kde se cítíte pohodlně, dýchejte a relaxujte. Opakujte si: „Budu jíst zdravě, dostanu se do formy, budu úspěšná.“ Meditujte na tuto svou mantru. Věnujte relaxaci a obnovení sil každý den asi deset až patnáct minut. Budete překvapená, jak to zvýší účinnost vaší diety.

9.    Dopřejte si čas

U žen se proces hubnutí točí celý kolem jídla. Nastávají však okamžiky, kdy je nutné se zastavit a s odstupem zhodnotit, jak na tom jsme. Udělejte si čas na revizi vašich dietních a kondičních cílů, podívejte se, jak daleko jste se dostala a kde byste chtěla být. Po přehodnocení strategie se nezapomeňte odměnit. Zajděte si na masáž, kosmetiku, manikúru, nebo pedikúru. Užívejte si cestu k cíli.

10. Vyspěte se

Statistiky ukazují, že ženy, které spí sedm až osm hodin za noc, lépe dodržují dietu. Existuje spojitost mezi spánkem a dietou. Je to otázka hormonů, kortizolu a našich vnitřních hodin. Nastavte si pravidelný čas, kdy chcete chodit spát, a držte se ho.

Pomůže i vysadit kofein. Zkuste přejít na kávu bez kofeinu nebo ji přestaňte pít úplně. Nejlepší alternativou je voda. Nezapomínejte na ni. Buďte v pohybu, udělejte si z diety zábavu a pořád postupujte kupředu. Dokážete to.

Přidejte komentář