Diety

Týdenní dietní plán pro ženy

Autor:   | 

Pro všechny ženy, které jsou už prostě unaveny z přebytku tuku na svých tělech, máme efektivní a snadný dietní plán! Postupujte dle níže uvedeného stravovacího plánu po 7 dní a buďte si jisty, že se úbytek vaší váhy dostaví zdravým způsobem.

Pondělí

Jako pondělní snídani zvolte tři míchaná vajíčka a jeden velký grapefruit. Ke svačince si vezměte 25 mandlí. Teď přichází čas na oběd – krůtí kousky se salátem a jablko, jako občerstvení pak tři plátky tvrdého sýru. Tento dietní plán je opravdu vhodný pro všechny ženy. K večeři můžete mít pikantní kuřecí maso a těstoviny.

Úterý

Následující den si na snídani dopřejte dvě lžíce arašídového másla spolu s jedním toastem, jeden banán a jako svačinu pak dvě malé hrsti rozinek. K obědu můžete zvolit zbylé pikantní kuřecí maso a těstoviny, ke svačině poté řecký jogurt se sníženým obsahem tuku a v době večeře polévku Miso s lososem a dvěma šálky brokolice.

Kuřecí maso s těstovinami jako dietní jídlo

Středu

Přesouváme se ke třetímu dni vašeho dietního plánu! Ke snídani si můžete dát míchaná vejce a jeden velký grapefruit, poté opět 25 mandlí. V době oběda si dejte burrito se sýrem a fazolemi. Pro ženy, které si přejí fit postavu, je k večeři vhodný kuřecí plátek spolu s dušenou mrkví.

Čtvrtek

Pro čtvrtý den si ke snídani dejte lívance z celozrnné mouky a nízkotučný jogurt, ke svačině si vezměte 15 hrachových lusků. Jako oběd si dejte zapékanou zeleninu sypanou parmezánem, odpoledne hlad zaženete svačinou v podobě banánu.

banany

K večeři opět brokolicovou polévku a těstoviny s pestem.

Pátek

A teď pátý den tohoto dietního plánu pro ženy! Pokud si opravdu přejete mít krásnou postavu, pak ke snídani zvolte nízkotučný řecký jogurt a míchané müsli. Ke svačině si dejte opět 25 mandlí. Na oběd budete mít cca 30 kusů baby karotky na másle a čtyři lžíce hummusu. Večer nastává čas pro kuřecí kousky se špenátem a hráškovou polévku.

Sobotu

A je tady víkend a s ním přichází poslední fáze tohoto dietního plánu! Ke snídani si udělejte omeletu s nakládanou zeleninou a dílek taveného sýra. Na oběd následuje krůtí wrap a 10 cherry rajčat. Tento plán pro ženy k večeři doporučuje rybí filé na másle a rýži.

Neděli

Na snídani si dejte míchaná vejce s baby karotkou. Na oběd následují fazolové lusky na olivovém oleji zalité nízkotučnou smetanou. K večeři pak můžete mít těstoviny penne spolu s kuřecím plátkem a také dva šálky brokolicové polévky.

Přidejte komentář