Doma

Vakuum v břiše – cvičení pro úzký pas a ploché bříško

Autor:   | 

Toto jednoduché cvičení vám během 3-4 týdnů posílí svaly na vnitřní straně břicha a budete mít i užší pas! Jde o běžně používanou techniku jógy.

Cvičte podle našeho návodu častěji a výsledek bude viditelný dříve a zároveň bude i lepší. Minimálně zkuste cviky opakovat alespoň 5 krát denně a neztrácejte hlavu – některým lidem zabere více času, než se svaly jejich břišní stěny posílí. Navíc jakmile si vaše svaly na cvičení zvyknou, bude vás to stát mnohem méně úsilí.

cute-1437739-640x480

Postupujte podle těchto pokynů a vychutnejte si „utahování opasku“.

  1. Lehněte si na záda a položte ruce podél těla. Pokrčte kolena a uvolněte svaly. Pomalu vydechněte a vypusťte všechen vzduch z plic. Vaše svaly by měly zůstat uvolněné.
  2. Zkuste vtáhnout bříško, přitom nedýchejte. Vydržte v této pozici po dobu 10-15 sekund. Pak se lehce nadechněte a vtáhněte břicho ještě více.
  3. Začněte pomalu dýchat a uvolněte břišní svaly. Opět vtáhněte bříško a zadržte dech na dalších 10-15 sekund. Nadechněte se a nechte své svaly napjaté. Pokud nedokážete v této pozici vydržet dlouho, krátce vydechněte.
  4. Vydechněte a uvolněte břišní svaly. Vypusťte všechen vzduch z plic a vtáhněte břicho tak moc, jak to jen jde.

Po cvičení byste měla cítit napětí v břišních svalech. Odpočiňte si, ale hned se nenadechujte. Nadechněte se až za chvíli.

Při pravidelném opakování tohoto cvičení znatelně posílíte vnitřní svaly vašeho bříška během tří týdnů. Váš pas se navíc zúží a budete vypadat štíhleji.

Přidejte komentář